Work.


Kom precis hem från jobbet, har vart en trevlig dag idag faktiskt. Blandade visst ihop lite tider så åkte in redan vid åtta i morse, men hur jobbigt det än va att ta sig ur sängen i morse så va det riktigt skönt att börja jobba tidigt. Annars börjar jag oftast inte förens vid lunch och då blir det så seg start på dagen.

Har fotat lite ljus till webshopen idag, fick gå och handla mig en tändare för det kunde jag inte hitta någonstans. Ser lite trevligare ut med levande ljus tänkte jag.

Men nu är jag hemma, efter en lång dag eftersom jag började lite för tidigt. Men vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, men soffan och lite tv-spel lockar alltid. Ska väl forska lite i om det hänt något roligt i världen värt att blogga om också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen