Onsdag.

Hade en lugn och skön start, såg en riktigt bra film. Sen knallade jag ner till stan, postade ett viktigt brev och sen hamnade jag hos frisören, så nu är jag kortklippt. Tror det blev ganska bra faktiskt men svårt att avgöra innan man har waxinerat det ordentligt.

Efter klippningen mötte jag upp Matti och Emil som va hos Eriks far med Erik och spelade FIFA, på projektorduk, säkert 150", så det va rejält underhållande. Spelade några timmar men sen bestämde vi oss för att gå och handla några öl och lite mat, så för mig fick det bli nacho de luxe på Drottningkebab och några Carlsberg Export, verkligen inte fel. Så har vart en riktigt trevlig dag, och förbaskat kul att träffa Erik för det va länge sen.

Men nu fick jag skynda hem och möta tjejen som hade glömt nycklarna hemma och kom hem från en shoppingtur med HM-tjejerna strax innan tio.

Skulle sätta alla mina pengar på att det blir film och nattmacka nu, sätter ni emot?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen