Hej, jag dricker kaffe.


Akta er för intressesmurfen. Men det händer inte så mycket här. Har spelat lite Fifa 10, sen har jag diskat, spelat lite Fifa till och nu dricker jag kaffe.

Men lite action fick jag i alla fall, den vilda jakten på nyckeln. Matti and the gand kom och skulle låna båtmotorn som står i mitt föråd, men nyckeln va borta.

Sarah har slarvat bort sin så hon använder extranyckeln, och där sitter även alla andra nycklar, så antog att nyckeln va på H&M med henne, så Matti och dom va där nere, men Sarah satt på informationen att nyckeln fortfarande ska finnas kvar i lägenheten. I en väska.

Har rotat igenom varenda jävla väska. Men ingen nyckel. Men rätt som det va kom jag på den geniala idén att söka i min väska - eureka! där låg den, vem som lagt den där vet jag inte. Men skulle gissa på den där busungen Sarah.

Men nu fick de sin motor i alla fall och kunde ge sig ut på en liten fisketur, båten va full så jag fick stanna hemma. Därav sitter jag här hemma och dricker kaffe. Är lite 'barnvakt' dock, Sigrid är här och håller mig sällskap.

Nu blir det nog lite mer Playstation 3, eller så sitter jag väl kvar här och nördar ett tag till kanske. Ingen som vet.

Men se där, nu kom lillebror. Då har jag någon att spöa i Fifa.

Kommentarer
Postat av: hej

Hej!



Släng iväg ett mail till mig om du vill byta länkar!



2009-09-12 @ 15:13:44
Postat av: Dennis

Svårt när jag varken har din mail eller vet vem du är :)

2009-09-12 @ 15:30:53
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen