Vanligt.


En bild från igår när vi hade mys med taco och skit på teven. Skulle gissa att det blir något likande ikväll för så mycket annat händer det inte här. Kanske blir lite flyttpackning också.

Nu vet vi att vi får nyckeln på måndag i alla fall och det blir IKEA på söndag, för att köpa köksbord, stolar, lampa och lite småtjaffs. Så får jag flytthjälp av Pappa och lillebror på måndag och kärra ska jag låna av chefen, så det är planerat och klart in i minsta detalj.

Har vart på jobbet idag, en lång dag men som gick fort eftersom jag hade fullt upp. Så kom precis hem, aningen skittrött, så ska nog brotta ner katterna i soffan och se om det finns något skit jag kan se på televisionen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen