Lite lördag.

Jobbade idag så vart en tidig morgon, promenad i regnet ner till stan för att ta bussen. Sen gick dagen på jobbet faktiskt ganska fort, stod bara i butiken och det kom förbi en hel del folk faktiskt.

Sen bussresa hem i regnet igen, beslutade mig för att stanna på stan tills flickan slutade jobba. Så blev en och en halv timme ensam på stan, men gick och shoppade lite, fina påslakarn, parfym, lite öl och en present till flickan.

Sen gick jag och satte mig i min ensamhet på fiket som vi hade tänkt att äta på när flickan slutade, tog en cappuccino och satt det och twittrade i min ensamhet. Men sen visade det sig att det stängde när flickan, hennes mamma och syster kom (Kolla svärmor, jag skrev inte svärmor!), så fick gå vidare, fick min kaffe gratis 'för att jag hade fått vänta så länge' enligt han som jobbade där, men kaffet fick jag ju inte vänta på, bara mitt sällskap, men jag klagade inte. Gratis är gott.

Så det fick bli svindyr hamburgare på O´Learys istället. Men den satt fint den med, trevligt sällskap. Och Sarah vart glad för presenten jag handlade, ett fint litet silver-armband från Pearls for Girls.

Men nu är man hemma igen, efter ännu en lång promenad i regnet. Lutar lite åt att det blir en öl och lite tv-spel nu, hade planerat att umgås lite med Tobban också kanske, men får se vart och hur kvällen slutar.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du skrev det ju två gånger nu för he-vete....haha

2009-10-24 @ 18:04:02
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/
Postat av: mamma mia

SVÄRMOR HAHAHA FAN HELVETE JÄVLAR=)))!

Kalla mig gärna Mamma Mia<3<3<3

2009-10-27 @ 17:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen