Hysterisk dag.

Förmiddagen va minst sagt hysterisk. Innan jag skulle börja jobba skulle jag hinna med att tömma förrådet, fylla det nya förrådet och köra iväg det sista från gamla lägenheten, det resulterade i tre fulla kärrlast, ett till förrådet, ett till nya lägenheten och ett till soptippen.

Inte nog med det, jag skulle hinna inhandla nytt busskort (vilket är ganska skitdyrt nu när man är 'vuxen') och DJ Hero. Men riktigt skönt när allt va gjort sen.

Hann tillochmed klämma in en Burger King-lunch. Men om jag inte hade någon pappa och lillebror hade det aldrig gått. Nu är det bara lite städning kvar i gamla lägenheten, det tar vi i morgon.

Ikväll ska jag försöka varva ner lite. Det blir nog några kalla, Idol och lite DJ Hero. Supernice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen