Helgen.


Middagen i lördags vart riktigt lyckad, men jag glömde visst ta någon bild på den färdiga maten, men lyckades knäppa en på min skitiga spis. Det blev i alla fall potatisklyftor av bakpotatis, fläskfile i pepprig gräddsås med stekta tomater och sharlottenlök och baconlindade haricots verts. Det va riktigt gott och trevlgit faktiskt.

Efter middagen knallade jag och lillebror ner till Tobban, för flickan hade ändrat sig i sista sekund igen och åkte iväg till Stockholm så hon va inte med, tråkmåns. Nere hos Tobban vankades det fotboll och trevlgit sällskap i alla fall, tyvärr en riktig skitmatch, men får väl säga att det vart trevlgit ändå. Men efter matchen och några timmar till av bus knallade lillebror och jag hem till mig igen, klockan hade nog blivit två då, men han och jag satt uppe till halv sju på morgonen och spelade Fifa. Tokigt, men en trevlig kväll, natt och morgon i alla fall.

Så söndagen va inte så händelserik, för va rätt trött efter för lite sömn. Men idag börjar en ny vecka med nya utmaningar, så får väl se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: mmmmia

Jag tänkte faktsikt på kameran när jag cyklade hem. För var ju nerför hela vägen och då kunde jag tänka på mer än att bara överleva som på vägen till dig. Så roligt att se din skitiga spis då för nu är jag ju glad att jag inte blivit magsjuk av den superba maten=))) Puss tills nästa ggn!!

2009-10-12 @ 14:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen