En tisdag.


Hade en skön förmiddag med en ny Residence, massa kaffe, en hel del FIFA 10 och lite nya avsnitt av 'mina serier'. Eller förmiddag, jag tillbringade nog dagen på soffan till fyra, då ringde mamma och tyckte att jag skulle komma på kalas, hade planerat att vänta till flickan slutade jobba innan jag begav mig dit.

För mammas man fyller 50 idag, så det vart kalas. Med supergod plockmat, vin, likör och kaffe. Riktigt trevligt faktiskt. Så mötte upp flickan i stan efter kalaset istället och knallade hem, fick med mig lillebror också så vi har precis spelat ett gäng FIFA 10-matcher nu.

Men nu är det kväll, och det blir nog nån timmes soffmys innan det är dags för sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen