Rullar.

Dagarna rullar på, dagarna och veckorna går fort. Haft en bra dag på jobbet som gick fort och en riktigt skön kväll. Flickan är på Galleria-fest med jobbet så jag har suttit hemma i min ensamhet och spelat och haft det bra. Fått en del städat med.

Spelat DJ Hero ett tag, har klarat alla låtar så nu återstår det att klara de på hart och expert också, plockade hem säkert 10 troféer ikväll när jag spelade på hard, roligt. Går med funderingar på att köpa mig en riktigt skivspelare, har alltid velat ha en snygg, och det va riktigt riktigt kul att scratcha på riktigt märkte jag när jag fick prova på det hos Jonas.

Har spelat första världen i New Super Mario Bros Wii också, riktigt underhållande. Men jag har visst slarvat bort min componentkabel i flytten så det ser inte riktigt ut som jag vill, för får ingen vidare bild med scart. Men det spelet lär man kunna slå ihjäl några timmar med.

Nu ligger jag och tittar på Heroes med minifrank på magen i soffan, har nya avsnitt av Big Bang Theory, How I Met Your Mother och Two And A Half Men efter det att se också. Ska göra mig lite hett honungsvatten nu för ajaj i halsen sen ska jag fortsätta min sköna tv-kväll.

Såg förresten att Färjan-Ruth har ännu en gång vart inne ock kommenterat min blogg, hon följer den slaviskt säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen