glöggafton?


Ikväll är det Barcelona - Inter och vi hade tänkt att provsmaka 'årets glögg'. Fotboll och glöggaftaon alltså. Men det blir som sagt bara att provsmaka glöggen för i morgon ska jag upp och jobba tidigt, så då passar det sig inte med någon glöggfylla inte.

Lillebror stod utanför dörren här när jag kom hem från jobbet, och Matti tittar förbi sen med, så får lite trevligt sällskap.

Tog en sväng på stan för att titta på julklappar och inhandla lite glögg (som ni ser) efter jobbet. Det blir dyrt med december får jag en känsla av.

Nej, nu ska jag ta en alvarligt samtal med min bror så vi kan lista ut vad vi ska äta ikväll. Sen blir det nog lite FIFA10 och bus innan det är dags för riktig fotboll. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen