En regnig söndag.

Det passar mig alldeles utmärkt idag. Har precis vart och handlat lite gott. Så ska göra hemmahamburgare nu, sen blir det film och lite godis och choklad. Trevlgit söndagsunderhållning. Tror det får bli filmen Twilight som alla tjatar om.

Kom aldrig iväg på flygningen igår, det blev lite sent för min planering och sen så hörde aldrig chefen av sig som jag skulle åka dit med. Men vart en fin kväll, fick besök av Evelina, Jonas och lillebror. Hängde lite här hemma, sen begav vi oss ner till stan för att ta en öl på Brygget och hämta hem lite mat från Peckas.

Jonas och jag rakade till en snygg rockabilly-frisyr på lillebror. Tyckte det vart riktigt snyggt, men enlgit säkra källor vaknade han upp idag och kände sig som sångaren i The Boppers så tror jag åker på att raka av resten med.

Ne, nu ska jag gå och ta hand om mina hamburgare, och den där flickan. Hörs.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det heter numera "After Peckas" :-)

2009-11-22 @ 20:30:15
URL: http://snyggastdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen