iPhone 3G 2.0?


Den 8 juni kommer en uppdaterad verision av iPhone 3G. Jag har vart bra sugen på en iPhone länge men tyckte det va onödigt att köpa ny mobil efter att jag fick min Nokia N95 8GB av försäkringsbolaget. Men nu går mitt abonnemang ut i Augusti och suget efter ny mobil börjar komma tillbaks.

Så den nya iPhone kommer ganska passande, frågan är vad som är nytt. Apple är hemliga som vanligt, så vi får se vad den nya iPhone har att ge. Det kommer även en ny uppdatering till den äldre iPhonen i samband med lanseringen av den nya, uppdateringen ska innehålla MMS och klipp och klistra-funktion som har saknats på den äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen