En härlig dag.






Idag har jag vart iväg med Torbjörn hela dagen, vart nere i våra gamla hemtrakter och fixat lite med hans bil. Druckit Trocadero och ätit McDonaldslunch i solen på hans föräldrars trädgård. Riktigt mysigt.

Sen Har vi glidit runt i hans nypimpade Volvo och gjort lite ärenden här och där i stan. Hämtat ut mitt Cali-paket. Vart bara 4st t-shirtar, mina två favoriter tog slut. Damnit.

Sen åkte vi hem till mig och spelade en mass Burn, Zombie, Burn i Co-op, riktigt kul. Så en ritkigt bra dag faktsikt, Nu har Sarah och Evelina kommit hit, Evelina som precis kommit hem från Cypern, några månader för tidigt. Men kul. Sarah och jag ska gå bort och handla nu i alla fall och sen blir det myskväll. Hej.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

fan vilken fin bil =)

2009-05-19 @ 20:03:04
Postat av: Dennis

Ja, den är jäla fin nu fan :)

2009-05-19 @ 20:42:10
URL: http://dennisklarin.blogg.se/
Postat av: Tobbe

kommer ju bli ännu finare när jag har sänkt den

2009-05-21 @ 00:05:47
Postat av: BS

vart är de snygga grå plupparna då ??? på bilen asså

2009-05-28 @ 00:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen