Ännu en dag.

Vart ännu en sömnlös natt, för en kåt Angelina höll mig vaken. Men det är inte lika roligt som det låter eftersom min Angelina är en katt.

Men det blev ett par timmar på kontoret idag, och en kebablunch. Har mest gjort hemsida, designat skyltar och redigerat bilder så det va inte allt för slitigt. Den här vart jag ganska nöjd med i alla fall, en bild till hemsidan bara.



Nu kryper sig kvällen på och det händer väl inte så mycket mer idag. Ska laga lite god mat och se Eurovison även ikväll tror jag, så soffhäng är det väl man har att se fram emot.

Vill att mina nya kläder ska komma innan helgen så man kan vara lite fin om man ska hitta på något roligt, men det tvivlar jag på att de gör. Men känner för en lugn helg för en gång skull, men vore trevligt att ha lite Eurovison-fest på lördag kanske.

Ne, nu får det bli lite tv eller Playstation 3 ett tag, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen