Vila i frid datorjävel.




Jag förknippar att komma hem med en välfylld ONOFF-påse med lycka, en av de större lyckorna jag har här i livet. Men idag känner jag enbart sorg, för har vart och hämtat ut min trasiga Sony Vaio, innan de skickar iväg den på skrot. Fick betala för det också, typiskt.

Den har i alla fall lämnat efter sig ett väldigt vackert lik, vill egentligen inte göra mig av med den. Men kostar nog lite väl mycket att laga den på egen hand också, men ska forska i det, annars säljer jag den väl i delar eller om det finns någon datanörd som är sugen på den. Dessutom har jag ju redan köpt en lillebror till honom.

Fick i alla fall en fin Sony Vaio putsduk av sonyverkstan, det va sött. Vi kan låtsas att den är värd de 400kr det kostade att få reda på det jag redan visste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen