Kvällen.


Har vart iväg och slitit lite idag så därför dröjde det lite med blogguppdateringen, men känner mig totalt oinspererad så vart inte direkt några roliga bilder eller berättelser om gårdagen, men ändå.

Nu är jag i alla fall hemma och ser fram emot en lugn film/myskväll med min Sarah. Får bli Rambo på Bluray som jag inskaffade igår, måste bara styra upp något gott att äta på först. Hej.

Uppdatering.
Filmen har några riktigt grymma actionscener och är nästan lika tragisk som Blood Diamond men storyn är lite fattig. Men Rambo är ju alltid Rambo även om det nästan blir lite töntigt. Den skalliga dryga britten tyckte jag skulle dö direkt, även om han är 'god' så skrattade jag när han trampade på en mina, rätt åt fanskapet.

Och förresten så åt jag schnitzel, pommes med gröna ärtor för de som med spänning följer den följetången. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen