Kaffe, kaffe, kaffe!



Vaknade alldeles för sent idag, tio i ett för vara exakt, hela kroppen skrek efter kaffe. Det svarta guldet. Har inte drukit kaffe på hela året, trodde jag hade vant mig av med det, eller det hade jag. Men nu drack jag massa kaffe igår på kalaset och tydligen ville min kropp ha mer.

Blir så stressad och får lite lätt ångest av kaffe så har försökt att dra ner, men nu ville min kropp verkligen ha Cappuccino, så jag fick damma av min gamla kaffemaskin och mala lite böner och sätta igång, höll på att bränna ihjäl mig när jag skumma mjölk, men det va det värt. För det smakade underbart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dennis är riktigt bra på Cappuccino /hälsningar en som vet

2009-03-02 @ 16:16:12
Postat av: Dennis

Det va det värsta, vem fan vet hur mina kaffe smakar?! :)

2009-03-02 @ 17:11:38
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen