Förbannat duktig.

Nu har jag städat som bara tusan, va tillochmed nere i förådet och städade, för det behövdes, men nu syns det nästan inte  längre för har fyllt på det med massa ny skit. Jag har tydligen någon förkärlek till kartonger och lådor, för har hur mycket som helst samlat, kartonger till gamla datorer, tv-spel, radiostyrda bilar, lampor, kaffemaskin och en citruspress tillochmed? Man kan undra vad jag ska med dom till? Men lite av det blev sopor i alla fall.

Men vart lite orolig för såg att låset va helt böjt och konstigt så någon idiot har tydligen vart där och pillat, har ju blivit inbrott där förut, någon som snodde min VHS, för nu bar jag ner massor som jag verkligen inte vill ska försvinna.

Blir antagligen IKEA-resa med Johan redan idag istället, så ska nog köpa det runda Imfors-bordet så Johan kan köpa mitt soffbord för en billig peng. Han flyttar ner från Stockholm idag, så han behövde lite möbler, så han ska tydligen storhandla på IKEA.

Nu ska jag nog ta en dammsugning till sen får det räcka. Sen är det nog dags för lunch eller något trevligt. Ha en fin lördag. Hej.


Uppdatering.
Nu har jag gjort vårullar, betalt brors och pappas räkningar och pratar med Marcus som är uppe hos farfar i telefon, de hade tydligen gjort en jätte jätte jätte jätte jätte jätte stor snöboll som va större än farfar. Han skulle ta en bild på farfars mobil och skicka sa han. Nu ska jag se på Scrubs och äta upp mina vårisar. Hej igen.

Marcus citat:
'Men här uppe vet du, här struntar vi i sånt där snicksnack'

Ett citat från igår när han ringde och sa att han tittade på Let´s Dance.
"Vem hejar du på då?"
"Vet ju inte det än!"
"Men om det hade vart fotboll hade jag i alla fall hejat på Zlatan!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen