Emanuel.



Vårsol på en port och lite namnsdagsfika på kontoret.

Idag har jag visst namnsdag så grattis till mig. Har vart på kontoret och jobbat lite, fixat med några fakturor och skickat ett paket. Annars har det inte hänt så mycket.

Nu får det banne mig bli vår på riktigt, vart ju helt deppig av att stå och frysa när jag väntade på bussen. Behöver verkligen lite sol och värme. Såg ju fram emot att komma hem och fortsätta städa och göra lite fint här hemma, skönt med lite förändring, men nu vart jag helt trött och orkar inte riktigt.

Nu fick jag fina namnsdags-tulpaner av Sarah och hennes mamma. Det va sött.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Grattis älskling! <3

2009-03-26 @ 18:10:23
Postat av: Dennis

Tackar :)

2009-03-26 @ 18:12:40
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen