Cappuccino&Street Fighter, Kärlek.




Hittade visst några fler svårighetsgradet i Street Fighter, trodde bara det fanns Easy, Medium, Hard. Men det finns faktiskt Easiest, Very Easy, Easy, Medium, Medium Hard, Hard, Very Hard och Hardest, Men antar att man låser upp det på något vis annars hade det vart väldigt knasigt av mig att missat det.  

Så nu är det inga större bekymmer att slå ner den där jäveln Seth i alla fall, så sitter här hemma och låser upp gubbar för fullt, äntligen. Spelar med Fightrequest på och samlar medaljer och battle point, så det trillar in några nya troféer också, äntligen är det så roligt som jag vill att det ska vara, men det är nog lätt hänt att det här spelet liksom tar över ens liv.

Nu ska jag ge mig på att låsa upp de tre sista, vilket verkar vara lite knepigare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

papa?!

2009-03-04 @ 15:58:11
Postat av: Dennis

PAPA?! din gamla buse!

2009-03-04 @ 18:52:37
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen