Snortrött.

Hemma igen efter en dag på kontoret, åkte dit lite motvilligt även idag för förkylningen va ännu jobbigare i morse. Men dagen har rullat på bra ändå, men är hemma nu som sagt och är helt slut. Rastlös, men trött så orkar inte göra något även om jag vill det.

Så antar att det blir en lugn liten sjukiskväll ikväll bara, men egentligen känner jag för att träffa lite vänner och dricka öl eller något liknande. Men man måste ju kurera sig lite ibland också, dessutom är det fotboll i morgon så roligare att spara sig till det. Nu ska jag nog lägga mig på soffan och se lite Conan O´Brian tills älsklingen kommer hem. Hej.

Härlig ordlek i bloggtiteln måste jag erkänna, för jag är faktiskt både snorig och trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen