Sådär.

Idag har jag tillbringat ett par timmar på kontoret och butiken, känns på något skumt sätt som om att det var evigheter sen jag va där även fast det va precis innan midsommar. Älskar att vara påväg hem och känna att man uträttat något, har redigerat lite reklambilder och mailat iväg och sen städat, inte allt för slitigt heller.

Men hatar att komma hem och ha ångest över att det ser ut som skit här, men jag städstrejkar. Orkar inte hålla på att städa dagarna i ända och sen ser det likadant ut dagen efter i alla fall. Så nu skiter jag i det så får vi se hur lång tid det tar innan någon märker något.

Nu lagar jag mat, det blir färskpotatis, dennis-panerad hajmalfilé och remoladsås. Blir nog inte tokigt alls, tänkte att jag skulle överraska flickan, men hann inte komma så långt innan hon kom hem, typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen