Hett.

Har haft en trevlig dag även idag. Har vart iväg med Thor-bear och kollat på cyklar och fart omkring lite. Inhandlade Wii Motion Plus på Onoff som sagt och käkade lunch på Burger King.

Sen tillbringade vi en hel del timmar här hemma med mitt Nintendo Wii, försökte få lite andra nya finesser att funka felfritt, som att spela back-up-spel direkt från hårddisk och lägga in egna wii-kanaler. Tog sin tid, men nu funkar det klockrent.

Sen avslutade jag kvällen på Matverkstan ihop med Sarah och Johan, käkade riktigt god ungsgratinerad pasta med köttfärsås och tog en öl. Men nu är man hemma igen och ska se på Morden i Midsomer, om det inte hade vart så extremt hett skulle jag nog vifta lite till med min wii-kontroll, men det får nog vänta tills i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen