Dagarna går.

Igår vart det en riktig slappisdag, men vi kom iväg och åt lite på Matverkstan ihop med Matti, Frida och Ewe. Så det va trevlgit även om jag inte fick i mig så mycket så fick bära med mig min pizza hem sen istället.

Idag har jag vart iväg med mamma en sväng, hon ville ha lunchsällskap och sen gick vi och kikade lite på en loppis. Sen följde jag med henne hem och gosade lite med kattbebisarna innan vi åkte ut till Råssnäs och gick ett varv runt Råssnäsudden. Det va trevligt.

Nu kom jag precis hem, handlade lite innan så att jag kan göra lasagne sen lagom tills Sarah kommer hem från jobbet. Är trött, förkyld och tråkig fortfarande så ska nog sätta mig på soffan och spela lite eller kanske se lite serier. Om jag blir uttråkad så finns det massa städning att ta tag i, så det går nog ingen nöd på mig. Hej.

Dagens fuck: Andra gången jag beställer samma Rocksmith t-shirt från Cali och den är slut när det är dags att skicka den. Så nu får jag bara skorna jag beställde. Förbannat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen