Värdelöst.

Har haft en bra dag i butiken i alla fall, men nu är jag precis hemkommen. Är övernaturligt trött och på dålgit humör. Egentligen är jag bra sugen på att hitta på något men är för trött och dessutom ska jag upp superdupertidigt i morgon för att åka in till Borensberg och lasta av en lastbil. Så det får nog bli en lugn kväll varesig jag vill eller inte.

Sarah är på födelsedagsfest som jag också va bjuden på och Tobban och Fredrik vill också hitta på något, men jag varken orkar eller kan, värdelöst.

Äta måste jag göra känner jag, annars vet jag inte vad för spektakulärt jag ska hitta på ikväll. Sigrid kom förbi här nu i alla fall så kanske får sällskap ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen