Tvättetrött.

Precis hemkommen från jobbet och stressar med tvätten, för har tvättstuga fram till nio så vore bra om jag hinner med några maskiner. Trött så orkar inte tvätta alls egentligen men ibland måste man. Sen måste jag tömma kattlådan och diska också, så förbannat roligt. Man borde kunna hyra in människor som gör sånt åt en, för det verkar förbannat svårt att få hjälp från annat håll.

Sen måste jag nog äta något också för har inte ätit så värst mycket idag, Sarah är och äter hos sin farmor så jag får väl slänga ihop något lätt till mig själv sen när jag tvättat klart. Sen har jag nog planerat att somna framför teven, har nog säkert någon trevlig film att se på. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen