Telia har släppt priset på iPhone 3G S.


Äntligen! Idag kan man se på Telias hemsida vad de kommer att ta för nya iPhone 3G S. Abonnemanget de släpper den med är Telia Prata På (29kr/mån) ihop med Mobilsurf Extra (199kr/mån) och upphöjd månadskostnad på 150kr alltså en totalsumma på 378kr/månaden i 24 Månader (9072kr). Det är alltså precis samma pris som vanliga iPhone 3G bara att de tvingar på en Mobilsurf Extra för yttligare 199kr/mån. Med detta abonnemang kostar 16GB 1kr och 32GB 995kr.

Frågan är om den är värt de 199kr extra per månad? För 1 megapixel extra i kameran, videofunktion och den digitala kompassen. Bra är att det går att använda iPhone som mobilt bredbandsmodem, så att man kan ha internet i sin bärbara dator om man tycker att 3,5" skärmen på telefonen är för liten.

Bara att invänta priset hos 3 också, för det är antagligen mitt förstahandsval för då slipper jag teckna nytt abonnemang, för då kan jag förlänga mitt nuvarande.

Telias hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen