Sliten, trött och irriterad.

Det blev tidig morgon i morse, gick upp 6 för att ta en buss in till Fornåsa och hjälpa till att tömma ett stort lastbilslast med flytt. Sen höll vi på hela förmidagen med det och jag kom hem två. Trött av både för lite sömn och utmattning.

Skulle sitta fint med några kalla ikväll faktiskt, men kom hem försent för Bolaget. Men min snälla bror kanske glider förbi med några här snart.

Annars är jag mest irriterad på min mobiltelefon, hörlurs högtalaren har gått sönder, så går bara prata i den med handsfree eller som högtalartelefon, värdelöst. Den är väl knappt ett halvår gammal. Så sitter och jämför lite iPhone-priser, om jag ska ha en utan S så lutar det åt Halebop, för de är billigast och har bra ebjudande. Men känns idiotiskt att köpa en nu, med tanke på att iPhone 3G S kommer den sista till de flesta opratörer här i svergie, den är ju mer lockande och dessutom kommer den vanliga med stor sannolikhet gå ner i pris (trots att 189kr/månaden med frisurf och 3000 fria SMS är riktigt billgit redan, Halebop).


old/new?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen