Nya kategorier, nytt bildformat.

Det har börjat ske lite ändringar här i bloggen som ni ser. Idag har jag delat upp kategorierna en aning, delade på tv/film/musik/tv-spel kategorin och la till en separat tv-spels-ketergori och så har jag lagt till en iPhone-kategori för känner på mig att jag kommer skriva mycket om olika apps och annat till den.

Orkar givetvis inte sitta och länka om alla tv-spelsinlägg, men på sikt kommer det bli enklare att hitta i bloggen för den som orkar bry sig om det.

När jag designade om bloggen breddade jag den även till 800px, så nu rymms bilder upp till 550px i bredd, så det kommer vara min nya standardstorlek på bilder, vilket är trevligt för dom som 'läser' bloggar som jag, rullar igenom och tittar på bilderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen