Mario.


Har visst lyckats att bli förkyld och tråkig igen, typiskt. Men jag har lyckats att underhålla mig ganska bra för plockade fram Super Mario Galaxy till Wii och tänkte att jag skulle spela klart det, för har visst inte gjort det tidigare av någon anledning.

Så har plockat 10 nya stjärnor och har 59 nu, vid 60 lär det hända grejer. Spännande. Ska nog återgå nu, fick ta en lite paus för lunch och dusch och sånt där nödvändigt bara.

Uppdatering:
Vid 60 stjärnor låser man upp sista banan och sista bossen, så nu har jag klarat spelet. Härligt. Men finns fortfarande stjärnor att ta så man kan säkert tillbringa några timmar till ihop med Mario om man vill. Super Mario Galaxy - DONE.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen