Fisketur.






Storebror Johan ringde igår mitt i allt tv-spelande och undrade om jag ville med till sommarstugan och fiska, klart jag ville. Det passade extremt bra för Matti hade bara 5 minuter innan skickat sms med texten 'JAG VILL FISKA!'. Så jag fick med mig honom och Frida också. Så det blev Johan, Jag, Marcus, Alice, Matti och Frida i båten och pappa och Jesper tog den andra.

Men det nappade dåligt, Matti fick en liten gädda och Johan en rätt skaplig abborre. Jesper och pappa fick upp fyra gäddor men fick släppa tillbaks tre stycken för de va för små, en va inte ens större än pappas träsko, superliten.

Sen väl hemma i Motala igen så hoppade jag av nere på storgatan för att träffa Evelina, Jonas och Sarah. Sen satt vi där ett bit in på natten och hade det ganska så trevligt innan Sarah och jag knallade hem och åt pommes och somnade. THE END.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen