Det gick totalt över styr.



Blev inte riktigt som jag tänkt mig igår. Mitt internet här hemma i lägenheten ville inte alls, så Fat Princess-spelandet gick inget vidare, vart bara nerkopplad hela tiden. Försökte bjuda över lite vänner men ingen som hade lust.

Flickvännens lillasyster med vän kom förbi för att lämna några filmer, de va kvar en stund för att spela lite Wii. Trevligt med lite sällskap, men hade vart trevligare om jag vore 10 år yngre eller dom 10 år äldre kanske.

Så det vart en lugn fredagkväll, men i morgon är det lördag och jag får min iPhone 3GS, dessutom blir det sommarstuga och en tidig kräftskiva, så det blir perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen