Tuffa tider.

Jag måste fixa fram pengar om jag ska kunna överleva tror jag, sen måste jag fixa tvättid om jag ska kunna ha rena kläder på kroppen och så börjar jag tro att jag kanske måste gå till akuten med min hand, för svullnaden lägger sig inte mer nu, och handen är helt stel kan inte sträcka ut den ordentligt och den somnar hela tiden, men att den somnar borde nog bero på att jag inte rör den så mycket eftersom att det gör ont då. Men borde som värst kunna vara en spricka i knogen, och det dör man inte av, så sjukhuset får nog vänta lite till. Dumma stenvägg som skulle anfalla mig på det där viset.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Usch då gubben! Det var inte bra <3

2009-01-05 @ 18:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen