Nyår/Potatisgratängaftonen.







Firandet av det nya året va ganska så trevlgit faktiskt, vi startade hemma hos lillebror Jesper med kalas och fin mat, vi åt den obligatoriska potatisgratängen, baconlindad kyckling och grekisk sallad.

Sen vart det en massa dans och skutt tills taxibussen hämtade upp oss tjugo i tio och vi åkte hem till mig för att sjunga Singstar och leka lite, innan vi knallade ner till stan för att fira tolvslaget.

Matti och jag va nere vid vätternpromenaden med hans kusin, drack champagne och sköt raketer, en tjej fick en raket i örat, håret brann upp, det va aningen läskigt.

Sen skulle vi ha pizza men alla hade glömt plånboken så jag ringde min goda vän Bebe och knallade upp till honom och satt där tills småtimmarna, mycket trevligt.

Bildtexter.
jesper och kisse dansar zombiedansen. en glad jesper. slåss inte med en stenvägg för då får man ont i handen. en full matti. grabbkärlek. sarah är förjävla snygg i sin fcuk-klänning. ewe bär sarah av någon anledning. dennis kör slipsdansen. evelina dansar. jag är het. jesper är härlig. ...och ja jag tog de fulaste bilderna bara för att jävlas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen