Outfit och lite tjaffs.


Kofta Bläck Tee Crocks&Castles Jeans Cheap Monday Bälte Carhartt Skor Converse

Ganska usla bilder, men tänkte att det va länge sen jag hade en outfit med och jag kände för att klippa och klistra lite.
 
Idag har jag i alla fall vart iväg och gjort lite nytta. Har flyttat endel lagerprylar och sen gjort lite kontorsjobb. Sen gled pappa förbi Borensberg vid 5 och hämta upp mig för han hade ändå lovat att komma in till Motala för att hälsa på Marcus.
 
Så jag följde med dit också. Sen vart det Mc Donalds en sväng, men jag va forfarande mätt från kebabtallrikslunchen så fick bara bli en liten liten kycklingburgare med nacho och tacosås på, gott va det i alla fall.

Så nu är jag äntligen hemma i alla fall. Trött. Får bli slappiskväll på soffan ikväll, som alla andra kvällar visserligen. Men i morgon har Tobban&Emma fest, det kan va kul, va länge sen.

Go kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen