Nöjd?

Jag har visst glömt att äta idag med, fy Dennis! Drack bara nyponsoppa när jag gick upp, men mest för att jag va törstig och uttorkad av halstabletterna jag sovit med.

Tobban kom och hämtade upp mig förut, han jagar teve så han ville ha med mig ut till ONOFF, sen åkte vi hem och tittade lite på min nya fina tv, så Tobban kunde få se att den är lika bra som han i affären och jag säger. Jag älskar fortfarande min pärla.

Nu tar jag mig i kragen och lagar mat i alla fall, blir potatisklyftor smaksatt med vitlöksmör och persilja, sen får det bli hamburgare till det för det va det ända goda köttet jag hade hemma, men hoppas jag blir nöjd och kan äta. Sen blir det nya avsnitt av Two And A Half Men och How I Met Your Mother, så jag ska nog bli nöjd.

Kommentarer
Postat av: therese

Låter gott det;P

Förresten, stavas det inte two and a half men? ^^ Ms. petig är i farten..

2009-01-13 @ 17:50:12
URL: http://theresejarmyr.blogg.se/
Postat av: Dennis

Hehe, jo det gör det. men jag va så slö förut så jag kopierade det jag skrev innan så vart samma fel igen :P Det vart gott med förresten!

2009-01-13 @ 18:40:19
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen