När maten, sömnen och livet är svårare än vanligt.

Tror starkt att jag kommer att gå ner i vikt av att bo själv, men det gör inget. Men när jag har någon nära&kär här så vill självklart mästekocken dennis briljera och bjuda på goda saker. Men när jag är ensam så byter jag ut klyftpotatisen, biffarna och gräddsåsen till nyponsoppa och knäckemackor.

Men påtal om min vikt så va jag helt 100 på att jag va påväg upp, men vägde mig när vi va hos Fredrik i lördags, vi alla hade någon slags invägning där, men jag hamnade på 82,6 eller något i den stilen, jag har vägt 83 kilo sen jag gick i nian, och då va jag smal och folk sa åt mig att lägga på mig lite och jag väger lika mycket nu men tycker att jag fått mage, så kanske bara är inbillning.

Sömen är det också tokigt med, så tråkigt att sova ensam. En film eller datorn tilltalar mer än en tom säng. I natt tog jag med mig Angelina till sängen, hon låg så sött där och gjorde pappa sällskap till en början, men sen hittade hon en liten apa att brottas med, och de som känner min katt vet att hon är som en hund, om man kastar något till henne så kommer hon tillbaks med det, så det hjälper inte att ösa i väg den söta lilla apan heller, heller inte gömma den under täcket, för då ska hon under där och spöa på honom. Så angelina har väckt mig ungifär var tredje minut i natt. så när alarmet som jag så duktigt hade satt på 10 ringde så vart det, inte att jag gick upp, jag snoozade till 12.15 istället.

Livet i övrigt blir enklare nu när jag kommer igång med något. Två veckor av ingenting gör mig förstörd. Man använder fel tidsfördiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen