Jävla helger.




Ne, så jävla bra bilder vart det inte under lördagen direkt.

Vilken helg det varit. Den har tagit kol på en men det har vart trevlig. Delar av den i alla fall. Började lugnt sen i Lördags, bara jag, Matti och Therese som va här, för pojkarna kom inte som planerat. De beslutade sig för att vara hos Fredrik och Agnes i stället. Så vi knallade ner dit. Där va Fredrik, Angnes, Tobban, David, Anton och Oskar. Trevlgit att träffa alla, vi va fem stycken från våran gamla klass så det vart en hel del gamla minnen, roligt.
 
Men sen Ville pojkarna där gå ut så vi andra knallade upp till mig, men snart va vinet slut och det vart väldigt lugnt. Men sen närmade sig klockan 3 på natten när Uffe ringde och ville komma på efterfest, vi hade inget bättre för oss så vi lät dom göra det, så de dök upp här vid tre och hade en massa öl med sig så festen började igen och höll på en bit in på morgonen.

Så igår va det bara teven och soffan som gällde, och lyckades med bravaden att sova till 10 i två idag. Inte bra, det är dags att vrida tillbaks dygnet nu tycker jag. Får ta och städa upp och göra lite fint här nu igen, för hur duktig jag än va i fredags så syns inte det längre.

Kommentarer
Postat av: therese

Vilka oerhört vackra bilder;P

2009-01-12 @ 14:57:30
URL: http://theresejarmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen