Jag är rik!




Jag som trodde att jag va pank, men jag hade ju faktiskt en hel låda full med Bossebildoktorpengar! Vi spelade Bosse bildoktornspelet här iväntan på Hockyen igår, det va inte jätte roligt. Men jag vann med flest rättsvarade frågot i alla fall.

Hockeyn va helt löjlig igår, första perioden va bra och spännande men sen fuckade dommarna ur totalt, de kunde lika gärna ha gett de varsin klubba så de kunde spela åt Kanada. Man åker väl inte på och fäller målvakten FYRA gånger utan att bli straffad för det? Äsch, skit i det. Silver är heller inte så illa pinkat.

Idag är jag som vanligt trött, måste ordna till det här nu, inga fler nätter där jag kommer i säng klockan fem. Alla åkte härifrån efter matchen sen igår, så första natten ensam. Men va ganska så skönt även om det vart lite ensamt.

Ska samla ihop pengarna jag har och gå och handla lite idag, sen tänkte jag att jag ska passa på att frosta av frysen nu när den ändå är tom. För ser ut som en park för isbjörnar där inne.

Klockan är ju två så det måste väl betyda att det är dags för frukost. Hej.

Kommentarer
Postat av: Becka

Hehe synd att man inte kunde handla med leksakspengarna ;)

2009-01-06 @ 17:19:25
URL: http://metrobloggen.se/tiggis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen