God morgon suckers!

Jag har faktist vart vaken ett tag, så duktig är jag. Idag ska jag kanske göra en hemlis som man inte skulle kunna tro om mig, spännande va? Annars vet jag inte vad som händer, vill ha en lugn helg men orkar inte riktigt sitta ensam hela helgen. Så får nog bjuda hem lillebror på lite mat och tv-spel eller liknande.

Nu är det bäst jag äter upp min frukost innan Angelina gör det, hon smaskar på min yoghurt här. Igår fick jag förresten veckopeng av Angelina, hon hoppade upp i mitt knä och la sig med en tjuga, hon måste hittat den här någonstan. Men hon brukar busa bort pengar om det ligger framma, livsfarligt. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen