Från discoverykoma till myssöndag.

Det blev som sagt en sen natt i natt, eller tidig morgon kanske. Klockan hann bli sex innan vi hade spelat klart alla matcher och Tobbe och Erik åkte så Matti och jag kunde gå och lägga oss.

Men det va en trevlig kväll faktiskt, skönt att det händer lite så man slipper sitta ensam här. Matti har bott hos mig hela helgen nu, trevlgit med sällskap och lite fest. Idag är vi såklart trötta så gick upp ur sängen halv tre tror jag, sen har vi bara legat och kollat på tv. Ett så kallat Discovery Channelkoma, konstigt att man alltid fastnar i de mest ointressanta programmen där, men går inte sluta att kolla.

Vet inte om Erik och Tobbe kanske skulle komma förbi idag också, lite myssöndag med film och god mat om någon har råd med det. För jag är totalt pank, tömt sparkontot, satt in alla mina mynt, kylskåpet och frysen är tomma. Känns skit, jag brukar alltid lyckas få pengarna att räcka månaden ut, men det beror kanske på att december vart den dyraste månaden någonsin, plus lite annat. Men även om inte grabbarna kommer så har väl jag och lilla Matti lite mys för oss själva här annars, en film drar vi nog om inte annat.

Ne, nu ska jag nog tillbaks till soffan och dricka en kanna vatten. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen