En amerikan på morgonkvisten.

Vart visst lite mer än några minuter jag stannade uppe när jag gick upp i natt. Satt uppe till 6 i morse och sorterade filer i datorn så nätverket skulle se bättre ut i PS3an, lyckades spala HD-filer i den med, så nu är jag lite nöjd med mig själv.

Mamma ringde innan 10 i morse och talade om att hon tänkte hämta mig, så fick ta mig upp aningen jättetrött. Först hämtade vi upp en amerikan vid bussterminalen som skulle kolla på en av Mammas katter, en trevlig man men aningen svårt att tala engelska sådär på morgonkvisten när man knappt vaknat. Mamma ville ha med mig hem bara för att jag skulle koppla upp hennes nya dator, hon hade köpt en likadan som min, med en fin LG skärm också. Men min är aningen bättre, så kan jag ännu en gång vara lite nöjd med mig själv.

Nu kom jag precis hem och ska nog ta mig lite lunch om en stund, men först ska jag nog spela lite eller underhålla mig med något annat. Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: mamman

skitsnack =))))))min är bättre!!!

2009-01-09 @ 12:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen