Dimmiga dagar.

Nu har ännu en helg passerat med buller och brak. Två dagar av Guitar Hero, Singstar, alkohol och vänner. En helt okej helg, men man dör lite varje gång efter alla sena nätter. Sömn och mat funkar inte så bra, man hamnar efter med allt, får banne mig ta det lugnt en tid framöver tror jag. Känner inte att jag får ut så mycket av det ändå, men vissa dagar är väldigt trevliga dock.

Den har veckan har jag nästan inget planerat, men kan ge mig tid att få vara hemma lite i min ensamhet, och det kan med vara skönt för nu senste tiden har jag haft vänner här hemma hela tiden, dennis blir lite utmattad av att vara social hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen