Dagens Dennis.


Tee 2K by Gingham Jeans Cheap Monday Trench Bläck Halsduk Cheap Monday
Skor Converse Keps Crooks&Castles Hörlurar WESC


Länge sen man hade outfit med i bloggen igen, så tänkte att jag kunde styra upp en. Har vart iväg till stan, ONOFF och Tobban en sväng nu. Precis när jag skulle ta bussen ner till stan så ringde Tobban och fråga om han skulle hämta mig för de va ändå ute och åkte, så vi tog en sväng ut till ONOFF.

Visade sig att SONY hade skickat tillbaks min dator för att de tyckte att tog för lång tid innan jag svarat på kostnadsförslaget. Konstigt för jag pratade ju med en på verkstan och sa att jag behövde avvakta tills jag visste vad försäkringsbolaget sa, men men, skit är det. 400kr så får jag hämta ut min trasiga dator i alla fall, så kan jag sälja den i delar eller något så kanske jag får någon peng för den.


Sen mötte vi upp Matti på stan, gick en runda och sen upp till Tobban en snabbis innan Matti och jag tog en promenad upp till mig. Lagade mat direkt när jag kom hem så vi har precis ätit. Mätt som en plätt är jag.

Nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, men blir lite tv eller kanske lite tv-spel.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad fin du är <3

2009-01-07 @ 17:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen