Street Fighter IV Collector´s Edition och sen lite korv.





1. framsidan av asken 2. baksidan av asken 3. dockorna 4. spelfodralet 5. K.O 6. stryk 7. dags igen 8.Tobban visar stolt upp vår nyinhandlade middag.

Vilken tur jag hade som fick mitt redan idag, släpps egentligen inte förens på fredag. Så det har blivit ett par timmars spelande nu, det är riktigt kul. Sista bossen är så jävla svår bara, jag klarar honom perfect första ronden men sen blir han arg och svinsvår. Jag har tillochmed lyckats spöa en online och fått några troféer.

Grymt snygg bild och grafik och flyter på riktigt bra, så är inte besviken. Lite dåligt va dock att Blu-ray filmen man får med inte har något fodral, den ligger bara i en plastficka. Man fick visst båda dockorna, trodde man fick C.Viper till XBOX och Ryu till PS3, men så va visst inte fallet.

Ska göra ett par till försök på Seth innan jag startar om och kör lite online istället.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mitt lilla spelfreak, bra att du vart nöjd! :)

2009-02-18 @ 19:00:11
URL: http://sarahbrinkflodmark.blogg.se/norge
Postat av: Dennis

Ja, kanske lite grann ibland :)

2009-02-18 @ 19:27:46
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen