Jag va visst lite trött.


Vart en tokig start på dagen idag, kom i säng tidigt i natt redan vid midnatt, så vaknade nio i morse och va pigg som en tomte. Så vart fin frukost även den här morgonen och sen lite planläggning för dagen, att jag skulle hinna lite datajobb innan jag knallade ner och lekte med Tobban, men ickesanicke.

Efter frukost så låg jag och tittade på Simpsons och rätt som det va somnade jag, och vaknade inte förens kvart över ett, typiskt.

Men till Tobban kom jag iväg i alla fall så nu sitter jag här och vi tittat lite på filmtrailers. Blir kvar här tills fyra i alla fall för efter fyra så kan jag åka till Maxi och hämta ut mitt Street Fighter IV, nice att få det två dagar innan realese!

Så Tobban kör mig och ska antagligen med mig hem och spela lite sen. Ska ner en sväng på stan först med för lovade att köpa en jacka åt Sarah innan den tar slut. Det va nog allt, på återseende.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tack älskling för att du köpte den till mig :)

2009-02-18 @ 18:56:35
URL: http://sarahbrinkflodmark.blogg.se/norge
Postat av: Dennis

Så lite så :)

2009-02-18 @ 19:29:32
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen