Neonljus.



Kom precis hem efter ha vart en tur till Linköping med lillebror och pappa. Gjorde egetnligen inget speciellt, vi skulle bara droppa av Jesper där egentligen.

Men passade på att gå på IKEA och Nordik lite i alla fall, är så sugen på att göra om i lägenheten eller egentligen flytta. Vet lite grejer jag vill köpa och va sugen på att göra det idag, men väntar lite med det, Sarah brukar vilja vara med när jag gör sånt där, och nu kommer ju hon hem redan nästa vecka så då kunde jag faktiskt vänta.

Vi va på Håkans Gatukök och åt kebab med, riktigt gott. Nu vet jag inte vad det blir ikväll faktiskt, men antar att det blir väldigt lugnt. Ska bara ta och betala pappas och Jespers räkningar, sen blir det väl mest slappande på soffan skulle jag gissa.

Det jag vet jag ska köpa är i alla fall en byrå eller något att byta ut med min bokhylla som jag har som rumsavdelare. Tror det får bli en Malm från ikea men är lite osäker på höjd och så än. Sen vill jag nog byta ut min gröna ryamatta mot en lite större svart, för det blir snyggt till min soffa, sen ett soffbord. Men där vet jag inte vilket jag vill ha än, finns massa lyxiga och fina på Nordik, men annars tar jag och köper något lite billigare på IKEA sålänge. Det hade gjort mig nöjd en liten stund i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen