Min Sarah.


Imorgon kommer min Sarah hem och ska spendera helgen här hemma i Sverige. Meningen är att vi ska satsa helhjärtat på det här efter en ganska lång tid av fram och tillbaks, men nu har jag gjort bort mig och vet inte riktigt hur det kommer bli. Men vill att den här helgen, och helst all tid framöver ska bli underbar. För känner verkligen nu när jag vart utan henne så länge att jag inte vill vara utan henne alls.

För att kunna starta helgen rätt så har jag vart och handlat presenter, smultronvin, rosa bananer, less fat sourcream chips och rosa tulpaner, bara saker hon tycker om. Det borde kanske vara en överraskning så kanske ganska dumt att skriva det här?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen