Lite lycka i ensamheten.

Tog visst tid innan jag kom igång med något här hemma, för hade senaste avsnitten av Heroes, 30 Rock, The Office, My Name Is Earl, Family Guy, The Simpsons och American Dad att ta mig igenom. Så det va såklart det viktigaste jag hade att göra. Men nu har jag både vart i tvättstugan och diskat en hel del.

Sen ringde lillbror också och frågade om jag inte kunde vara snäll att köpa Färjestad - Linköping matchen på Pay-per-view för den visades visst inte idag. Så snäll storebror som jag är så har jag gjort det och snart dyker nog den lilla rackarn upp här.

Så ska ner och hämta tvätten snart, sen ska jag bort och handla och möta Jesper. Sen blir det helt enkelt match, är inte direkt laddad inför match eller sällskap i huvudtaget, men det kan nog bli kul ändå. Gör jag något idag i alla fall. Trevlig måndagskväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen