Ingenting.

Kom i säng väldigt sent igår, somnade nog inte förens halv fyra. Startade såklart ett arcadespel i Street Fighter lite för sent, sen fick jag kämpa med den där jävla Seth i en hel jävla timme. Men nu har jag gått runt spelet med Ryu också, duktigt av mig.

Men vaknade ändå ganska tidigt idag, halv tio, va pigg och kände mig lite duktig så har diskat och städat lite på morgonen nu. Ska nog fortsätta vara lite duktig här hemma, för har inte så mycket annat för mig idag, ikväll får det blir lugnt för ska upp tidigt i morgon, redan vid 7 eller något, usch. Men det ska nog gå.

Nu ligger jag på soffan och äter frukost och ser på Antikrundan från igår, så mycket mer upphettsande än så blir det nog inte idag. Trevlig dag på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

BloggportalenBloggtoppen